niedziela, 30 lipca 2017

PODUDZIA KURCZAKA W MARYNACIE KETCHUPOWO-JOGURTOWEJ




























WYKONANIE: ŁATWE
PRZYBLIŻONY CZAS PRZYGOTOWANIA: 80 MINUT
(+ 12 GODZIN MARYNOWANIE)
ORIENTACYJNA CENA POTRAWY: 7 ZŁ.
ILOŚĆ PORCJI: 3-5

Składniki:
  • 9 podudzi z kurczaka,
  • 3 łyżki ketchupu (u mnie pikantny),
  • płaska łyżka majonezu,
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego,
  • łyżeczka soli,
  • łyżeczka suszonej natki pietruszki,
  • łyżeczka ziół prowansalskich.
Przygotowanie:
  • Dokładnie łączę składniki marynaty - ketchup, majonez, jogurt i przyprawy. Obtaczam mięso, zostawiam na noc w lodówce.
  • Piekę pod przykryciem (można użyć folii aluminiowej) około 80 minut w 180 stopniach (aż kurczak ładnie się zarumieni).

2 komentarze:

  1. Pychota! Zrobiłam dwie wersje, jedną jak w przepisie, a w drugiej zamieniłam ketchup na ostry sos Piri Piri Tarsmak. Obie opcje genialne, druga szczególnie dla miłośników ostrego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zjadłabym te z Piri Piri, niestety muszę trochę przystopować z ostrym jedzeniem, bo karmię piersią. Ale na pewno pyszne! Uwielbiam ostre żarcie! :D
      Pozdrawiam. ;)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię, mam nadzieję, że jeszcze odwiedzisz mojego bloga. :)